woensdag 2 maart 2016

Ebay shoplog!

Ik vond het wel weer eens tijd voor een Ebay shoplog! In dit hele jaar heb ik serieus nog maar 1 ding besteld via Ebay, (en het is nog niet eens aangekomen ook nog), maar nu heb ik toch wel weer eens meer dingetjes besteld. Let me show you!

Als eerste weer eens een telefoonhoesje, Gewoon transparant.
En een soort bumper idee voor je telefoon, nog glow in the dark ook nog. En dan de blauwe kleur.
http://www.ebay.com/itm/301846555751?_trksid=p2060353.m2749.l2649&var=600658484907&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
En voor het eerst dat ik een tas bestel op Ebay. Hier ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar.
http://www.ebay.com/itm/Women-Cat-Ear-Backpack-Girl-School-Rucksack-Canvas-Zip-Book-Travel-Shoulder-Bags-/271994528619?var=&hash=item3f5423236b:m:m8qXxt9OLh8Y0AkJWSJhlTw

En dan 2 verschillende helix piercings. Van chirurgisch staal, dus kijken of het wat is en of ik er tegen kan. Van de zilveren heb ik 6mm besteld en van de blauwe 5mm. Kijken en proberen kan altijd, want op gegeven moment weet je het gewoon niet meer met de maat.
http://www.ebay.com/itm/301242868821?_trksid=p2060353.m2749.l2649&var=600286947328&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
En nu maar afwachten tot ik het binnen krijg. Dat blijft altijd afwachten wanneer, dus elke dag maar eventjes in de brievenbus spieken ;) De foto's zijn klikbaar trouwens, zijn verbonden aan de link naar de Ebay advertentie :)

6 opmerkingen:

  1. Ebay is zo leuk om te bestellen :D mooie aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! Die bumpers zien er leuk uit! xoxo Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben erg benieuwd naar de piercings, ik vind het persoonlijk moeilijk om ze online te bestellen ivm hygiƫne!
    Groetjess, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar. Het is ook de eerste keer dat ik die op Ebay bestel. Sowieso doe ik er eerst sterilon op voordat ik ze ga proberen. Zodra ik ze binnen heb, post ik op mijn blog even een review van deze aankoopjes! :)

      Verwijderen